Beste Eekhoornliefhebber,

We heten u van harte welkom op de website van de Nederlandse Eekhoornvereniging.

Als bezoeker kunt u reeds kennis maken met onze website. We hebben een heleboel nuttige informatie verzameld en gebundeld op deze website. Deze info kan u geheel kosteloos raadplegen, maar onze website biedt veel meer mogelijkheden dan dat. Achter het afgesloten gedeelte stellen wij u in staat om premium content te bekijken, het forum te gebruiken en geven wij juridische ondersteuning aan onze leden. Alle voordelen van ons Premium lidmaatschap kan u hier vinden.

Om van onze vereniging een informatieve en ondersteunende thuishaven te maken voor eekhoornliefhebbers, hebben wij uiteraard nood aan financiële middelen om dit te bewerkstelligen. De prijs kan u hieronder vinden, net zoals de knop waarmee u eenvoudig via Ideal of een andere betaalmethode kan betalen. Hou er rekening mee dat een betaling via overschrijving een aantal dagen in beslag kan nemen.

Lidmaatschappen:

Voer eenvoudig uw e-mailadres in bij de gewenste formule en klik op betalen. Volg de stappen in het venster dat verschijnt om de betaling te voltooien.

Eekhoornlid  (€ 12,50)

Geeft u 1 jaar lang toegang tot het besloten gedeelte van de website.

Eekhoornvereniging

Met vriendelijke groeten,